۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶

حسین رضازاده:

حذف کشتی وظیفه وزنه‌برداری را سنگین‌تر می‌کند

حذف کشتی وظیفه وزنه‌برداری را سنگین‌تر می‌کند

رئیس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه حذف کشتی از بازی های المپیک وظیفه وزنه برداران را سنگین تر خواهد کرد گفت: وزنه برداران کشورمان در المپیک 2016 ریودوژانیرو مدال‌های بهتری خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، حسین رضازاده که  در حاشیه نشست اعضای مجمع انتخابات هیات وزنه‌برداری آذربایجان شرقی صحبت می کرد افزود: پس از المپیک 2012 وزنه‌برداران تیم ملی سه بار استراحت داشتند اما اردوهای تیم از دی امسال و با حضور 32 وزنه بردار در دو رده نوجوانان و جوانان از سر گرفته شده و هم اکنون در تهران جریان دارد. این وزنه برداران خود را برای حضور در مسابقات نوجوانان ازبکستان در فروردین سال آینده و مسابقات جوانان پرو در اردیبهشت سال آینده آماده می کنند.

رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به احتمال حذف کشتی از المپیک  2020 قطر افزود: امیدوارم این اتفاق نیافتد چراکه در این صورت تمام نگاه‌ها متوجه وزنه‌برداری خواهد شد و این وظیفه فدراسیون را سنگین‌تر می کند. با این حال برنامه‌ریزی ما به گونه ای است که در المپیک‌های بعدی موفق‌تر و بهتر از قبل عمل کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های فدراسیون برای استعدادیابی بیشتر در این رشته افزود: سال آینده مسابقات وزنه‌برداری در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود تا استعدادهای نهفته این رشته شناسایی و برای تیم ملی افتخارآفرینی کنند.

مجمع عمومی و انتخاباتی هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی با حضور رییس فدراسیون وزنه برداری در تبریز برگزار و "داود نعمتی"، تنها نامزد تصدی سمت ریاست هیات، با کسب 16 رای از 16 رای ماخوذه انتخاب شد.

کد خبر 2002313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha